Kijk voor meer actuele informatie ook eens op onze facebook pagina: www.facebook.com/thcdudok

Tevredenheid

In onze praktijk werken we hard om u de beste tandheelkundige zorg te bieden. Mocht er zich toch een situatie voordoen waarin u niet helemaal tevreden bent, dan kunt u deze stappen volgen:

 

Patiënttevredenheidsonderzoek

Wij horen graag hoe u onze service ervaart. Zo kunnen we onze zorg verder blijven ontwikkelen, en zo uw gebit de juiste persoonlijke aandacht geven. In onze praktijk voeren we daarom jaarlijks een patienttevredenheidsonderzoek uit, door middel van een vragenlijst. Het invullen van deze korte vragenlijst neemt slechts enkele minuten van uw tijd in beslag. Wij zullen u per mail uitnodigen om mee te werken aan dit onderzoek, Dit is uiteraard op vrijwillige basis. De uitkomsten zullen worden verwerkt in het kwaliteitsjaarverslag en zullen worden gebruikt om verbeteringen door te voeren binnen de praktijk.

 

Privacyregeling en geheimhouding

Patientinformatie wordt niet aan derden gegeven zonder overleg met de tandarts en met medeweten van de patiente. Alle informatie blijft binnen het praktijkpand, behalve als het informatie betreft voor een specialist of huisarts die de informatie nodig heeft voor medisch onderzoek (bijvoorbeeld een verwijzing). Wanneer u uw dossier opvraagt of wanneer een dossier overgedragen moet worden door bijvoorbeeld een verhuizing dan wordt er een machtigingsformulier voor het overdragen van het dossier ingevuld en ondertekend.